LDW 502

Rodzaj silnika: wysokoprężny
Chłodzenie: cieczą
Ilość cylindrów: 2
Pojemność: 505 cm³
Moc: 8,6 kW/11,5 KM przy 3600 obr/min.
Maks. moment obr.: 23 Nm przy 2000 obr/min.
Waga: 54 kg

Opis

Silnik Lombardini LDW 502 to zaawansowany technologicznie, czterosuwowy silnik wysokoprężny, który został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wydajności i niezawodności. Jego konstrukcja opiera się na bloku silnika z żeliwa (aluminium dla modelu LDW 502 M), co zapewnia wytrzymałość i długotrwałą pracę nawet w najtrudniejszych warunkach. Silnik wyposażony jest w jednoczęściową głowicę cylindrów z aluminium, co przyczynia się do lepszego rozpraszania ciepła oraz zapewnia mniejszą masę całkowitą silnika. System wtrysku pośredniego z pompą wtryskową umieszczoną w głowicy cylindrów oraz wałek rozrządu z paskiem rozrządu gwarantują precyzyjne dostarczanie paliwa, co przekłada się na optymalną pracę silnika i redukcję emisji spalin.

Silnik LDW 502 jest chłodzony cieczą. System chłodzenia wyposażony jest w anodę cynkową, która chroni silnik przed korozją. Pompa olejowa typu łopatkowego na wałku korbowym oraz zewnętrzny filtr oleju pełnoprzepływowy zapewniają odpowiednią smarowanie wszystkich ruchomych części silnika, co jest kluczowe dla jego długowieczności.

Silnik charakteryzuje się również niskim poziomem hałasu i drgań dzięki zastosowaniu zaawansowanych rozwiązań technicznych, takich jak dwie zawory na cylinder oraz wałek rozrządu w głowicy napędzany paskiem zębatym. Te cechy sprawiają, że silnik LDW 502 jest idealnym wyborem dla szerokiej gamy zastosowań, w tym dla małych łodzi, maszyn rolniczych i budowlanych, a także jako źródło napędu dla generatorów prądotwórczych.

Podsumowując, silnik Lombardini LDW 502 łączy w sobie nowoczesną technologię, wytrzymałość i ekonomiczność pracy, co czyni go niezawodnym rozwiązaniem dla użytkowników poszukujących silnika o wysokiej wydajności i niskim zużyciu paliwa. Jego konstrukcja i funkcje zostały opracowane z myślą o zapewnieniu maksymalnej trwałości i minimalnej konserwacji, co przekłada się na niższe koszty eksploatacji i dłuższą żywotność silnika.

Zastosowanie:

agregaty spawalnicze, kombivany, mikrosamochody, pojazdy miejskie, zamiatarki.

Do pobrania:

 Dane techniczne